21 december, 2011

Min bästa julklapp

Idag har jag fått min julklapp.
Det är att mina hormonvärden nu är normala igen. TSH är 3,2 (ska ligga mellan 0,4-4,5) och jag hade 68 i augusti. T4 är 15 och ska ligga mellan 10-19.
Återbesök och nya prover i mars! Men medicineringen fortsätter och det mest troligt livet ut.

Nu är det dags att starta viktresan neråt igen. Läst om dem som går ner snabbt, de som går ner sakta och de som inte går ner alls trots normala värden. Jag har ju inte gjort någon riktig ansträngning med maten utan "bara" koncentrerat mig på att hålla igång träningen men  nu är det dags..
Det måste gå!

2 kommentarer:

  1. Mamma8:04 em

    va skönt att värdena är som de ska och jag vet att du kommer att lyckas med viktresan också!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Anna VL8:10 fm

    Vilken bra klapp, nu kan du på allvar påbörja resan nedåt
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...