30 juni, 2012

Sommartårta och helg



Min man bakade en jättegod Sommartårta igår. LCHF rakt igenom!
Enda modifieringen av receptet var att han tog nästan 1/2 av Stevian mot vad receptet sa. Det blir väldigt sött av Stevia... 



Efter middagen tog vi en bit tårta med oss och åkte till farmor med dem. Min faster E var där också. Vi träffas inte så ofta eftersom hon bor  långt från oss, men hon är en härlig person och vi är rätt lika hon och jag. Jag önskar att vi hade möjlighet att ses oftare.

Idag är det lördag. Ledig helg och bara en vecka kvar till semester.
Inga särskilda planer för helgen. Teknik/koreografiträning för boxen idag och ett T-Barpass i morgon kväll är träningen som är inplanerad men annars ta hand om hus och hem skulle jag tro.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...